tisdag 3 maj 2016

Toalettpapper för en prepper!

Tjena!

Hittade ett fantastiskt toapapper ifrån en kanadensisk prepper för ett par veckor sedan. Så jag surfade ut på EBAY och sökte på "aqua tissue" och fick massor av träffar. Bestämde mig för en burk med 50 "mynt" i. Fick dem förra veckan och har testat dem lite nu. Det är mer som ett tyg än papper. Mycket imponerad, för dem som reser i Asien misstänker jag har sprungit på dessa men själv har jag aldrig sett dem. Har du inte sett dem heller kolla klippet jag spelade in för att visa hur de fungerar. Sorry för det dåliga ljudet, ska köpa en mic till Iphonen :-) Smartast är nog att köpa 3-500 st och dela upp dem för lagring, BOB, EDC, bilen osv. Jag tyckte att Treo/inside brus rören funkade kanon för vattentät lagring och de tar ju ingen plats. Så kolla klippet och om du inte sett detta förut så beställ medans världen fungerar ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar